school and education

Επικοινωνία:

284 102 6803

Νέα - Ανακοινώσεις

Το ευχαριστώ μας

Η σχολική μας μονάδα ευχαριστεί θερμά τους ομίλους Μαντωνανάκη Παντελή και Σπύρου - Ελλιάννας Κοκότου για την αγορά καθίσματος τουαλέτας "φλαμίνγκο". Ο εξοπλισμός αυτός καθιστά την τουαλέτα ΑμΕΑ της σχολικής μονάδας ακόμα πιο λειτουργική, προσφέροντας τη δυνατότητα σε μεγαλύτερο μαθητικό πληθυσμό να αποκτά πρόσβαση στη χρήση τουαλέτας. Η συνθήκη αυτή ενισχύει τις δεξιότητες αυτόνομης διαβίωσης των μαθητών του σχολείου μας.  

Ανακυκλώνουμε, προσφέρουμε και κερδίζουμε

Είμαστε όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί, γι' αυτό τα σκουπίδια δε μένουν τώρα πια ίδια!!!

Για μία ακόμα χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στον μαραθώνιο ανακύκλωσης του Δήμου Αγίου Νικολάου, για μία ακόμα φορά καταφέραμε να διακριθούμε και να επιβραβευθούμε για αυτή την προσπάθειά μας! Διπλή όμως η χαρά μας, καθώς καταφέραμε να κερδίσουμε και βραβείο στα πλαίσια του διαγωνισμού κατασκευής με ανακυκλώσιμα υλικά! Η διαδικασία της ανακύκλωσης αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής μας κουλτούρας. Συνεχίζουμε να ανακυκλώνουμε ενεργά και να προστατεύουμε το περιβάλλον μας!

Κυκλοφορώ με ασφάλεια

Στις 4 Ιουνίου επισκέφθηκε το σχολείο μας μια εκπρόσωπος από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής "Κυκλοφορώ Με Ασφάλεια". Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές μας ενημερώθηκαν και εκπαιδεύτηκαν στην ασφαλή μετακίνηση. Το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αναπτύσσει τις δεξιότητες των παιδιών μέσα από ψυχαγωγικές και ψυχοκινητικές δραστηριότητες. Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της εκπροσώπου είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής με βιωματικό τρόπο. 

 

Καλοκαιρινή γιορτή

Με πολύ μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στις 3 Ιουνίου η καλοκαιρινή μας γιορτή! Στο σχολείο μας έφτασε μια βαλίτσα και άνοιξε δείχνοντας σε όλους τα κατορθώματα της χρονιάς μας όσα μάθαμε και όσα νιώσαμε! Η χρονιά πέρασε κι εμείς κάναμε τόσα πολλά, μαγειρική, κηπουρική, πεζοπορίες, κατασκευές, γιορτές, αναγνώσεις βιβλίων, εκδρομές, συνεργασίες με δημοτικά σχολεία της τοπικής κοινότητας, αθλοπαιδίες και μουσική. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα γέμισαν για φέτος τη βαλίτσα μας και ήταν όλα αυτά που μάθαμε και δείξαμε σε σε όλους με τον δικό μας μοναδικό τρόπο! Ευχαριστούμε από καρδιάς το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου για την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων. Ακόμα, ευχαριστούμε τους γονείς, κηδεμόνες και εκπροσώπους φορέων που μας τίμησαν με την παρουσία τους, αλλά κυρίως τους μαθητές του 4ου Δ.Σ. και του 4ου Νηπιαγωγείου που μας έδωσαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα! Καλό καλοκαίρι σε όλους! 

"Η αγκαλιά που ψήλωνε"

Ένα κοριτσάκι λίγο διαφορετικό από τα άλλα, που το όνειρό της ήταν να φτάσει τα αστέρια και τότε χωρίς να το ξέρει είχε μια απρόσμενη βοήθεια, τη βοήθεια των συμμαθητών της! Και αυτή ήταν η μαγική αστεράτη αγκαλιά που την ψήλωσε εσωτερικά και τη δίδαξε ότι μια αγκαλιά φτάνει για να καταφέρεις κάθε σου όνειρο! Το παραμύθι αυτό οδήγησε στη δημιουργία ενός κολλάζ από τους μαθητές του σχολείου μας, το οποίο ήταν η συμμετοχή μας στη δράση "Διαβάζουμε μαζί" Κυψέλη. Όμως δεν ήταν μόνο το κολλάζ, γιατί τα παιδιά μας έμαθαν κάτι περισσότερο! Έμαθαν πως με υπομονή και συνεργασία όλα μπορούν να γίνουν!  

Φιλαναγνωσία στο σχολείο μας

Στα πλαίσια των δράσεων της φιλαναγνωσίας της σχολικής μας μονάδα, τη Δευτέρα 25 Μαΐου είχαμε τη χαρά στο σχολείο μας να απολαύσουμε την ανάγνωση μιας ποικιλίας παραμυθιών. Συγκεκριμένα η μητέρα της μαθήτριάς μας Μαρίας, η κυρία Ελένη, βρέθηκε στο σχολείο μας και με χαρά διάβασε παραμύθια στους μαθητές μας. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν ενώ συμμετείχαν ενεργά κάνοντας πολλές ερωτήσεις. Την επόμενη μέρα την σκυτάλη ανέλαβε η διευθύντρια του σχολείου, η κυρία Γιούλη, που με τη βοήθεια των παιδιών διάβασε ένα παραμύθι που προάγει την εκδήλωση συναισθημάτων, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε μια σειρά παιχνιδιών στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Επίσκεψη 4ου Δημοτικού Σχολείου

Στις 20 Μαΐου επισκέφθηκε το σχολείο μας το τμήμα Δ1 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Αντωνιάδη Μαρία και την εικαστικό Αφεντούλη Ράνια. Τα μπαιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους, να επικοινωνήσουν και να δημιουργήσουν ένα θετικό και συμπεριληπτικό περιβάλλον. Μέσα από αυτή τη δράση ενισχύθηκε η κοινωνικοποιήση των μαθητών και η καλλιέργεια αξιών όπως η ενσυναίσθηση, η φιλία και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες, οι οποίες εναλλάσσονταν κυκλικά, δημιούργησαν ένα καλοκαιρινό πόστερ και έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια και επιτραπέζια. Όλα τα παιδιά συνεργάστηκαν με μεγάλη χαρά και μικροί και μεγάλοι ανυπομονούν για την επόμενη δράση!

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου

Σε συνέχεια της επίσκεψης του 2ου Δημοτικού Σχολείου στον χώρο του σχολείου μας, στις 11 Μαΐου οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν με τη σειρά τους το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου. Οι μαθητές μας συμμετείχαν μαζί με τους υπόλοιπους μαθητές σε κοινές δράσεις που είχαν ως στόχο την προώθηση της συμπερίληψης, της συνεργασίας και της ενεργού συμμετοχής όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα. Μέσα από αυτές τις δράσεις οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν ξανά, να συζητήσουν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να αναπτύξουν δεξιότητες ενσυναίσθησης, αλληλεγγύης και σεβασμού στη διαφορετικότητα. Όλα τα παιδιά μαζί συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και δράσεις στον πραύλιο χώρο του σχολείου, δημιουργώντας ένα θετικό και συμπεριληπτικό περιβάλλον μάθησης, ενισχύοντας τους ρόλους τους ως ενεργοί πολίτες. Η επίσκεψή μας έκλεισε με ένα γλυκό κέρασμα, όπου όλοι μαζί οι μαθητές απόλαυσαν το παγωτάκι τους στην αυλή του σχολείου. Ευχαριστούμε πολύ το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου για την φιλοξενία και τη συνεργασία και ανυπομονούμε για τη διοργάνωση κι άλλων κοινών δράσεων στο μέλλον! 

 

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Ελούντας

Στις 3 Δεκεμβρίου οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο Ελούντας. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ τα παιδιά μας συμμετείχαν σε κοινές δράσεις με τα παιδιά του σχοελείου της Ελούντας που στόχευαν στην προώθηση της συμπερίληψης, της συνεργασίας και της ενεργού συμμετοχής όλων. Μέσα από αυτές τις δράσεις οι μαθητές είχαν τη  ευκαιρία να γνωριστούν, να αταλλάξουν εμπειρίες και να αναπτύξουν δεξιότητες ενσυναίσθησης, αλληλςγγύης και σεβασμού στη διαφορετικότητα. Η δράση αυτή ενισχύει τις αξίες του ενεργού πολίτη και καλλιεργεί ένα σχολικό περιβάλλον ανοιχτό, υποστηρικτικό και συμπεριληπτικό για όλους.  Ευχαριστούμε το Δημοτικό Σχολείο Ελούντας για την υπέροχη φιλοξενία, αλλά και για τη διάθεση να αναδεικνύουμε στην πράξη το όραμα της συμπερίληψης σε μια κοινωνία ίση και προσβάσιμη για όλους. 

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Κριτσάς

Στις 9 Δεκεμβρίου οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο Κριτσάς. Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο την προώθηση της συμπερίληψης, της συνεργασίας και της ενεργού συμμετοχής όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα. Ταυτόχρονα αποτελεί συνέχεια των συμπεριληπτικών δράσεων που υλοποιούνταν από το προηγούμενο σχολικό έτος. Τα παιδιά μας συμμετείχαν σε κοινές δράσεις με τους μαθητές του σχολείου της Κριτσάς κι έτσι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να αναπτύξουν δεξιότητες ενσυναίσθησης, αλληλεγγύης και σεβασμού στη διαφορετικότητα. Η παρούσα δράση διοργανώθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ, έχοντας ως στόχο την ανάδειξη της ίσης πρόσβασης, της αποδοχής και της ενεργούς συμμετοχής κάθε παιδιού στη σχολική και κοινωνική ζωή, καθώς και την καλλιέργεια ενός συμπεριληπτικού και υποστηρικτού για όλους σχολικού περιβάλλοντος. Ευχαριστούμε για ακόμα μία φορά το Δημοτικό Σχολείο Κριτσάς τόσο για την υπέροχη φιλοξενία όσο και για τη διάθεση να αναδεικνύουμε στην πράξη το όραμα της συμπερίληψης για μια κοινωνία ισότιμη και προσβάσιμη σε όλους.

Επικοινωνία:

284 102 6803