Με πολύ μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στις 3 Ιουνίου η καλοκαιρινή μας γιορτή! Στο σχολείο μας έφτασε μια βαλίτσα και άνοιξε δείχνοντας σε όλους τα κατορθώματα της χρονιάς μας όσα μάθαμε και όσα νιώσαμε! Η χρονιά πέρασε κι εμείς κάναμε τόσα πολλά, μαγειρική, κηπουρική, πεζοπορίες, κατασκευές, γιορτές, αναγνώσεις βιβλίων, εκδρομές, συνεργασίες με δημοτικά σχολεία της τοπικής κοινότητας, αθλοπαιδίες και μουσική. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα γέμισαν για φέτος τη βαλίτσα μας και ήταν όλα αυτά που μάθαμε και δείξαμε σε σε όλους με τον δικό μας μοναδικό τρόπο! Ευχαριστούμε από καρδιάς το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου για την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων. Ακόμα, ευχαριστούμε τους γονείς, κηδεμόνες και εκπροσώπους φορέων που μας τίμησαν με την παρουσία τους, αλλά κυρίως τους μαθητές του 4ου Δ.Σ. και του 4ου Νηπιαγωγείου που μας έδωσαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα! Καλό καλοκαίρι σε όλους!


